2015-10-19

Dagens ärende

Jo, en sak till. På området grejer man verkligen inte har lust att göra just nu och skulle prioritera bort om man fan inte var tvungen. Idag måste jag fixa ett nytt körkortsfoto. Kan inte skjuta upp det längre, det förbannade körkortet går ut nästa vecka. Jag har inga bilder på lager som går att använda heller.

Nåja, får väl måla ögonfransarna lite i alla fall och försöka att inte se ut som sju svåra år. Inte för att jag egentligen bryr mig så himla mycket.

(En sak som jag dock har lyckats prioritera bort är en pensionsrådgivare som jagat mig via jobbet. Jag sa som det var, att min pappa är svårt sjuk och för övrigt så smäller det till i huvudet på mig så fort jag hör ordet pension och jag slutar lyssna och registrera. för det känns så fruktansvärt ointressant. Skjut mig eller förlåt mig för sådan är jag. Damen som var utsänd att boka ett möte med mig hade tydligt svårt att hålla sig för skratt.)

1 kommentar:

  1. Smidigast är att gå till Körkortsenheten och låt dem fixa bilden. Så slipper du TVÅ ärenden.

    SvaraRadera