2015-01-12

5-1

Blä för nattens snöoväder som gjorde att det tog mig nästan tjugo minuter att gräva fram bilen imorse.

Blä för dagens snöoväder som gjorde att jag mot bättre vetande ställde in lunchpromenaden.

Blä för långsamma Sats och min egen letargi som i kombination har orsakat ett veckolångt uppehåll i min träning enär träningskortet har gått ut och jag inte har lyckats förnya det.

Blä för dålig nattsömn (konstig dygnsrytm efter jullovet och klängig son).

Blä för att det blir alltmer uppenbart att jag måste göra något åt jobbet. Igen. Det här funkar inte. Fan.

Men!

Hurra för att medicin kombinerad med upptagning och kissning av halvsovande pojke vid elvatiden igår kväll resulterade i snustorr nattblöja imorse! Ikväll provar vi utan blöja.

3 kommentarer:

  1. Tjoho! Heja er!!! Den sista punkten var viktigast!!!

    SvaraRadera
  2. Underbart med den sista punkten!

    SvaraRadera