2013-11-04

Hell hath no fury like a förbannad fyraåring

Nu har jag i tjugo minuter fått höra hur jättedum, ful och löjlig jag är. Dum skitmamma, den allra dummaste skitmamman. Skor har kastats genom luften, slag har utdelats. Där fick du ditt straff! Sagt med emfas värdigt en Olivier allra minst.

Varför? För att man inte får gå och leka med kompisar när man är snuvig.

Precis just nu är han tyst, men jag vet inte om det är för att han gett upp striden eller om han laddar om.

Hade det varit Q hade jag kunnat hoppas på en försoningsscen med både pussar och kramar om en stund, men Y känns inte vid sådant. Han har eller gör nämligen aldrig fel.

Uppdaterad: Möjligen uttömde han dagens ranson av gott uppförande då han var på sin faders jobb och charmade alla där, medan jag var hos doktorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar