2011-12-19

Nämen alltså det här kan ju inte vara meningen

..nu har jag tagit mig ur sängen vilket var dagens största bedrift..

..iordninggjort två små pojkar (utan större bråk, dagens andra bedrift)..

..forslat två små pojkar till barnomsorg (kommit ihåg att plocka med mig ett par överdragsbyxor, bedrift tre!)..

.. kommit ihåg mobil, träningsväska, lunchlåda, mössa och handskar (OK, fick springa tillbaka och hämta mobilen)..

..kommit ihåg att månadskortet gick ut i lördags varför jag måste gå vägen om Pressbyrån och köpa en åkremsa..

..gjort detta i decimeterdjupt snöslask och snöblandat regn..

.. forcerat denna väderlek och tagit mig till jobbet..

Bedrifterna hopar sig! Och klockan är inte ens tio! Är det inte färdigt nu? Ska jag JOBBA också?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar