2007-10-08

Finast av fina

Vi lät en fotograf ta kort på Q i förra veckan, och i fredags kom provbilderna. Herreminje. Hur är det meningen att en stackars mamma och pappa ska kunna välja ut den finaste bilden?

Framifrån, fundersam?
Framifrån, huvudet på sned, ena ögonbrynet lite höjt?
Nästan samma pose igen men nu med en antydan till leende?
.. som växer..
...och blir ett riktigt leende..
.. och blir ett storskratt?
Och så vidare.

Jag tror banne mig att ungen har en framtid som fotomodell. Inte en bild var misslyckad. Han flirtade helt enkelt brallorna av fotografen.

Att jag sedan undrar vem den äppelkindade medelålders bastanta damen är, i vars knä mitt vackra barn sitter på några av bilderna, det är en annan sak.

4 kommentarer:

  1. Roligt att bilderna blev bra!!

    För oss blev det en väldigt dyr historia att gå till fotograf, bara för att vi inte kunde välja...

    SvaraRadera
  2. Det har hänt mig det där också, att inte kunna välja och istället tömma plånboken...

    SvaraRadera
  3. Känner oxå igen mig... Då vi fotar härhemma beställer jag allihopa fast man nuförtiden kunde välja bort dom mindre bra då man fotar med digikamera. Men dom mindre bra fotona finns ju bara inte :) Så vi har fyllt massor med fotoalbum på två o ett halvt år!

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag önskar att det gick att kolla på bilderna här på bloggen...

    (men jag förstår dig tillfullo som inte kablar ut honom.)

    SvaraRadera