2011-04-09

En kjol till Ingemar

Jag har en massa kläder som har blivit för stora, och de finaste säljer jag på Tradera. Häromdagen sålde jag en av mina älsklingskjolar. Svart linne, skuren på skrådden med vackert fall. Jag har haft den på några sommarfester och känt mig så fin i den. Storlek 46.

Köparen var en man, låt oss kalla honom Ingemar. I en liten ort, kanske Hedemora. Hans alias var en ordlek på ett kvinnonamn, ganska gulligt.

Kanske köper Ingemar kjolen i present till sin fru. Eller så har han second-hand-affär i Hedemora.

Fast lite hoppas jag att Ingemar kommer att bära den vackra kjolen själv. Ovanpå korsetten, till de högklackade (i storlek 45?) när han dansar på vardagsrumsmattan där ingen ser honom.

1 kommentar:

  1. Jag gillar din bild av Ingmar! Fast ännu hellre skulle jag se honom bära den offentligt, precis var han vill. Heja Ingmar, hoppas han blir skitsnygg i din kjol.

    SvaraRadera