2010-03-11

Vårtrött?

Jag har lite att berätta, reflektera, skriva av mig om. Men jag orkar inte. Jag är trött som aldrig förr. Kan det vara vårljuset som suger kraften ur mig?

Nu ligger jag på soffan och dricker jasminte. Männen i mitt liv lagar middag och spelar dataspel, mångsidiga som de är.

Men när jag känner mig lite piggare kan ni - kanske - se fram emot följande:

Senaste nytt på Y-fronten

Prestationsprinsessor och glidarkillar, alias Helga och O

Jag saknar min mamma

Döden, döden

Borttappade föräldrar

Roligt och trist med mitt jobb, med adress till mig själv om ett år.

Nu: vila.

9 kommentarer:

  1. Spännande spännande. Jag väntar.... under tiden hoppas jag att vilan hjälper!

    Ps Tycks bara va du och jag som gillar att diskutera embryodonation och "integrationsfrågor" :) Ds

    SvaraRadera
  2. Spännande spännande. Jag väntar.... under tiden hoppas jag att vilan hjälper!

    Ps Tycks bara va du och jag som gillar att diskutera embryodonation och "integrationsfrågor" :) Ds

    SvaraRadera
  3. Jag väntar också - fast fick fundera en stund över Y-fronten (mina associationer gick till kalsonger först...)

    SvaraRadera
  4. Allt det där vill jag höra om. Särskilt Y-fronten. Själv måste jag erkänna att jag föredrar boxers.

    SvaraRadera
  5. jag är också i spänd förväntan över uppdateringar på Y-fonten och vill gärna läsa "jag saknar min mamma" för det gör jag med... och har gjort väldigt väldigt länge tror jag...

    Hoppas du får en välbehövlig skön vilohelg och kanske lite solsken som ger ny kraft!

    SvaraRadera
  6. Klart du är trött. Du är ju gravid med lille Y :-)

    SvaraRadera
  7. JA!! Klart jag vill läsa om allt detta.

    SvaraRadera
  8. Är glad för att jag hittade din blogg idag! Har saker i min historia som liknar din historia. Började försöka få barn ungefär samtidigt som du. Sedan har det hänt så mycket på vägen, sjukdom, byte av man, missfall, med mera. I förrgår fick jag veta att jag är infertil. Nu behöver jag bestämma om vad jag ska försöka satsa på (och sambon), äggdonation eller adoption. Existentiella problem bli aldrig vardagsmat, trots att de måste hanteras dagligen. Ska fortsätta följa din blogg!

    SvaraRadera