2008-04-18

Frisyrgelé

(Dagens sista inlägg, jag lovar!)

O var och klippte sig idag. Jag hade tänkt ta Q på en promenad runt kvarteret men det slog mig att detta kunde vara ett bra tillfälle för en manlig initiationsrit. Så efter att storögt ha betraktat pappas klippning i spegeln, fick Q äntra frisörstolen. Tur att frisören var flink med saxen, för tvåårstålamodet är inte långt! Innan jag hann protestera fick Q en stor klick kokosdoftande frisyrgelé i den nyklippta kalufsen.

Därefter gick vi till vårt förortstorg och köpte frukt och blommor, däribland denna lilla ros, som var det enda som förmådde Q att posera för kameran.

2 kommentarer:

  1. Ojojoj, vilken liten goding han är Q!!!!!!!
    :-)

    SvaraRadera
  2. Det är så kul med de här "blogganpassade" korten för i.o.m att man inte ser anstiktet så är Q och Phuri förvillande lika varandra. (Och ja, också jag har sneglat på Meandi:s sortiment men inte "fallit" ännu...)

    Sparade du en lock av Q.s hår?

    SvaraRadera