2008-01-16

Endast för hardcore-fans

Jomen, vi är kända från TV, Q och jag. Visserligen måste man ha ögonen med sig och inte blinka och så måste man genomlida

1 den första minuten av Carolina Gynnings hjärndöda program

2 Cornelis vedervärdiga låt med barnkör - jag hatar faktiskt barnkörer, det hjälper inte ens att Morrissey gillar dem. Och jag som tänkt att Q ska börja sjunga i kör. Hur ska jag stå ut? Stolt mamma med öronproppar på konserterna ser liksom inte så bra ut - but I digress.

Dessutom har jag börjat bakifrån.

Vill ni se en skymt (två faktiskt) av Q och mig på lekplats, gå in på www.kanal5.se och kolla på Gynnings första program. Och stålsätt er. Kanske är det värt det?

Apropå hardcore-fans, har jag några sådana numera? Det har varit lite tunt med kommentarer på sistone. Inte för att jag vill gå med håven men just nu i livet hade det varit roligt att veta om någon läser. Eller något annat. Vad ni vill läsa, till exempel.

18 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul! Ni var jättefina. Och barnkören i låten var gräslig som alltid. Just denna barnkören är vedervärdig, annars tycker jag oftast att barnkörer är helt OK bara ungarna sjunger någorlunda rent.

    Jag är ett hardcore fan. Bara så att du vet. Har väl aldrig varit någon kommentarsfantom, men sedan Ella kom har det nästan blivit totalstopp på kommenterandet. Tycker mest det blir trött-tom-stirrande stress-surfning numera när hon tillåter mig att surfa eller när hon sover. Man försöker surfa runt medan tid finns och ger sig tyvärr inte tid att kommentera. Ska försöka skärpa mig.

    Fortsätt som du gjort innan tycker jag. Ditt liv går ju in i en ny fas nu. Livet gör ju det med jämna mellanrum och bloggandet kommer säkert också att ändras något.

    Ha det fint.
    /Linda

    SvaraRadera
  2. Jamen visst är han :-)

    Tack gulliga ni för kommentarer, det känns redan bättre!

    SvaraRadera
  3. Kanske dags att göra mig tillkänna. Jag har följt din blogg i några månader och har även gått bakåt i tiden och läst det mesta. Även om min situation i livet inte alls är lik din kan jag i vissa situationer känna igen mig. Själv sitter och hoppas på att en dag få träffa The one. Han som är sådär alldeles underbar. Trots olikheter har jag på något sätt fått tröst i det du har skrivit. Tänkte iallafall att du skulle veta att jag uppskattar din blogg!

    Maria

    SvaraRadera
  4. Hardcore som fan.
    Ska genast gå in och kolla på kanal 5.

    Jag har sagt det förr men kanske inte här: Jag läser de flesta blogginlägg på min google reader, en rss-läsare. Mest för att jag vill ha koll på mina favvobloggar utan att behöva gå runt och kolla OM någon har skrivit ett inlägg. Men det gör att jag läser inläggen och sen blir det ytterligare ett steg att kommentera. Just nu, när jag de facto är arbetslös, hinner jag kommentera men jobbar jag så gör jag sällan det.

    Kram!
    /T

    SvaraRadera
  5. Jag läser så fort det kommer ett inlägg men är även jag lite dålig på att kommentera. Ska också kika in på kanal 5 och kika.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  6. Mölnbobon igen17 januari, 2008 08:31

    Vad söt han var!

    SvaraRadera
  7. Definitivt hardcore, men usel på att kommentera. :) Jag går in här i princip varje dag, och tycker att du skriver fantastiskt. Du lyckas verkligen förmedla nyanserna i att ha barn, hur det kan vara det bästa som finns men samtidigt väldigt frustrerande. Men jag tycker också om att du skriver om annat som betyder något för dig, för man upphör ju inte att vara en egen person när man blir förälder. Kram, Snusan

    SvaraRadera
  8. Hardcore - fan jag med :)
    Är bara dålig på att kommentera, konstigt nog jag vet ju hur kul det är att få kommentarer.

    Kul och se er på TV Tur för Q att det inte var honom Gynning tog hand om under ett dygn :)

    SvaraRadera
  9. Jag läser allt! Och läser allt du skriver med njutning, du skriver så bra!

    Nu tycker jag bara det är för dig att printa ut hela härligheten och gå till ett förlag.

    /Ytterligare ett hardcore-fan

    SvaraRadera
  10. Ännu ett hard-core fan här. Ska ta och titta in på Gynnings program.

    Jag vill läsa dina betraktelser av olika fenomen, dina beskrivningar av dagar med Q, dina funderingar över ditten och datten. Det mesta, helt enkelt!

    SvaraRadera
  11. Och jag finns här. Har inte hunnit kolla på kanal5 än, men ska.
    Jag gillar att läsa dina funderingar om stort och smått, både barnrelaterat och annat.

    SvaraRadera
  12. Jag läser varje dag! (Även om jag just nu är rätt uppe i mitt..)

    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Är ett hardcorefan!
    Hittade din sida eftersom jag också är fd ofrivilligt barnlös. Så reflektioner om detta ämne läser jag med särskilt stort intresse. Men också allt annat du skriver! Gillar dina bok- och webtips tex, såväl som vardagsskildringar. Tack för en bra blogg!
    /Fredrika

    SvaraRadera
  14. Jag är också ett hardcore-fan (fast inte så bra på att komma ihåg att kommentera).

    Gynning var....ehm...svårsmält! Men det var kul att se dig och Q!

    :) Kottemamman

    SvaraRadera
  15. Och jag läser FÖRSTÅS!
    Fast trött är jag, och himlans dålig på att kommentera ibland. Men njuter av varje inlägg.

    SvaraRadera
  16. Tack ska ni ha! Nu känns det jättebra!

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Läser din blogg sedan ett par veckor tillbaka, och kunde inte motstå frestelsen att smygtitta på dig och Q, riktigt söt är han ju!
    Är själv i adoptionsprocessen och slukar allt som har med det att göra.

    SvaraRadera