2006-10-20

Horoskop

Jag kan inte undanhalla er horoskopet jag laste i Korean Airlines flygtidning. O kommer att ha "good luck in family affairs". Q:s horoskop menar att den ratta tiden ar inne att paborja nagot nytt, och uppmanar honom att ta tid att gora en resa med familjen.

Mitt horoskop da? Tja, det utlovar smooth relationships med alla utom min man och tillhaller mig att inte vara sa envis. Hrm.

For ovrigt kan jag rapportera att vi har akt buss runt halva Seoul och darmed skaffat oss en tamligen god uppfattning om vad som finns att se. Igar at vi middag pa italiensk restaurang. Pizzan var fullkomligt normal, men pastan var klart koreanskt influerad. Fast god. Bisarrt nog danade Abbas alla musikvideor fran en valdig skarm pa vaggen.

Idag har vi bokat guidad tur till gransen mot Nordkorea. Det ska bli spannande.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    ÅÅ, det är så spännande att få följa med er på ert äventyr.
    Jag skyndar hem från jobbet för att genast slå på datorn och undersöka om du skrivit något nytt på sidan, jag blir lika glad varje dag :o)
    Kram från Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har läst din dagbok för flera år sedan och nu blir jag så glad när jag läser att ni snart ska få träffa er son!! Grattis! Hoppas att vi får se någon bild sen på hemsidan när ni landat lite i tillvaron. Lycka till!
    Kram från Åsa

    SvaraRadera