2005-06-11

Äntligen framme

Jag har fått jobb!!!!!!!

Äntligen. Jag börjar på måndag. Har knappt fattat det än, den senaste veckan har allt gått så fort. Men det är för jävla skönt. Det jag mest tänker på just nu att jag ska slippa vara så förbannat orolig för pengar hela tiden. Fy fan vad skönt det är.

Den dåliga nyheten är att vi har fått svar på missfallsutredningen. Läkare är ena apskaft, nu är det slutgiltigt bevisat. Men inte är det några klara besked, ånä det ska man inte tro. The story of my life är att få konstiga obestämda besked, ett i taget, som går ut på att det är lite fel på mig, inte mycket, men lite. Jag är tydligen inte som alla andra.

Fortsättning och mer ingående förklaring följer. Haha, grymt va, att hålla er på halster. Tihi, tihi, nu ska jag dricka mera vin.

8 kommentarer:

  1. GRATTIS till jobbet!!!

    SvaraRadera
  2. Whahooooo!!! Det var på tiden att de kom på hur bra du är! Jättegrattis från Moffan - en av dina trogna läserskor

    SvaraRadera
  3. Hallå Helga!

    Ett super stort grattis till det nya jobbet!! Vad roligt att det löst sig för dig på den fronten :o)

    Ser med spänning fram emot mer läsning, är riktigt nyfiken på vad din utredning visar, samt hur långt ni kommit i adotionsplanerna.

    Många grattis kramar från HispeVispe

    SvaraRadera
  4. Åh, Helga, ÄNTLIGEN! Supergrattis till dig. Jag blir jätteglad för din skull.

    Nu hoppas jag att allting går mot det bättre. Ser med spänning fram emot din fortsatta berättelse.

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  5. Ett stort Grattis till jobbet!
    Du har kämpat och nu ger det resultat, härligt!
    Är precis som övriga läser spänd på fortsättningen och hur ni kommer gå vidare.
    Hur som helst så är ni ett steg i rätt riktning.

    Än en gång, GRATTIS!

    /Sus

    SvaraRadera
  6. Grattis till jobbet! Det gläder mig alldeles enormt!

    Kram från Ingrid.

    SvaraRadera
  7. Jag som gillar sidan13 juni, 2005 09:46

    Ett STORT GRATTIS till jobbet!!!

    SvaraRadera
  8. HÄRLIGT!!!!

    Ett stort GRATTIS och lyckönskningar inför ditt nya jobb. Hoppas du kommer trivas jättebra.

    Kram
    Asra

    SvaraRadera