2004-12-15

Lars Norén is coming to town

Ni kanske trodde att det var jultomten som var på ingång? Det tror inte jag. Jag misstänker starkt att det i år blir vad som har blivit ett begrepp i vår familj, en Lars Norén-jul. Då är det alltid någon som gråter, krisar, grälar eller blir för full. Hittills har inte jag stått för någon av framträdandena, men vem vet, jag kanske får tillfälle att spela alla rollerna i år?

Den som lever får se. Imorgon åker jag till Göteborg och är tillbaka efter jul, så tills dess blir det inga uppdateringar av sidan.

Har jag sagt detta förut?
Jag tänker det ofta nämligen. Vad hade jag gjort utan alla er infertilitetssystrar jag har hittat via nätet? Ni vet själva vilka ni är. En del känner jag numera också i verkligheten, andra känner jag bara via olika nick. Gemensamt för er alla är att jag känner mig förstådd av er, och det är helt enkelt så himla skönt, att det finns en grupp människor som begriper utan att man behöver förklara och försvara sig. Att det finns någon jag kan spegla mig i. Det är inte mig eller oss det är fel på, det är infertiliteten. Mina och våra reaktioner är sunda reaktioner på en högst osund situation.

Nästa år blir det bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar